tło

niedziela, 31 października 2010

Niedzielne lenistwo

Dzisiejszy dzień spędziłam na totalnym lenistwie-obiad odgrzewany więc nie było roboty a resztą po obiedzie zajęła się moja najlepsza przyjaciółka-zmywareczka....Mąż polegiwał sobie na sofie drzemając,dzieciaki wiadomo niedziela to dla nich tortura bo nudno.Wysłałam je więc aby pobawiły się w ogrodzie póki pogoda jest znośna.Zabawę mieli super bo turlali się po stosach liści jakie pograbiłam wczoraj.Potem mieli jeszcze lepszą rozrywkę bo musieli zagrabić to co porozwalali.Ja zaś porzuciłam moje janioły i zaczęłam frywolitkować takie coś...czyli serwetkę.To takie moje odetchnięcie od bieli aniołków i gwiazdek jakie tworzę by przyozdobić naszą choinkę na święta.

1 komentarz:

  1. Wygląda na to że spotkały się dwie początkujące marzycielki :) nawet marzenia mamy podobne hihi. Nie taka leniwa ta niedziela u Ciebie widzę śliczną serwetkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń