tło

czwartek, 26 stycznia 2012

Nowy rok-nowe nadzieje

dla dziadków
Witajcie w NOWYM ROKU,mam nadzieję ze nowe oznacza lepsze.A jak będzie czas pokaże.Jak dla mnie pierwszy miesiąc nowego roku był pomiędzy domem a szpitalem.Mój tata na początku miesiąca znów trafił do szpitala.Był u mnie z wizyta wypił herbatkę,a godzinę później już był w szpitalu.Groziła mu sepsa ale w porę zainterweniowano i po kuracji silnymi antybiotykami wróciło wszystko do normy.Na jak długo nie wiem...ale oby jak najdłużej :).Ale dosyć smucenia..Zakochana w igle i nitce jakiś czas temu powróciłam do swojej pasji...ostatni zachwyciły mnie kartki haftowane haftem matematycznym.Moje pierwsze próby widzieliście w starym roku.Postanowiłam zrobić kilka takich kartek na kiermasz wielkanocny..o ile będzie się taki odbywał...Oto dwie z nich...i karteczka zrobiona na dzień Babci i dziadka dla moich rodziców od wnuków.

1 komentarz:

  1. Zycze aby Twoj tatus szybko powrocil do zdrowia A Nowy Rok pozbieral wszelkie smutki zamieniajac je w nieskonczone radosci i usmiechy!
    Karteczki sa sliczne ,kocham ta z kurczaczkami
    Serdecznie pozdrawiam i dziekuje za odwiedzinki!

    OdpowiedzUsuń