tło

piątek, 22 czerwca 2012

Pracuję nad....

Ostatnio pracuje nad karteczkami robionymi haftem matematycznym.Jedna to ma być podziękowanie dla pani  która na zastępstwo przyszła by prowadzić klasę mojej córy.Druga ma być z gratulacjami dla pani wychowawczyni która obecnie jest na macierzyńskim.Urodziła synka więc będzie błękitny wózeczek....Ale jeszcze nie skończyłam....Jako że rodzice dysponują małym budżetem bo jest to 70zł które ma starczyć na kwiaty dla obu pań i mały prezencik dla maleństwa(pluszak) To zaoferowałam się że zrobię kartki zawsze to kilka zł w kieszeni.By się trochę odstresować i rozluźnić zaczęłam haftować mały obrazek.Napisane było że jest to obrazek do wyszycia w jeden weekend....Już wiem że mi to zajmie kilka weekendów....Jutro mam uroczystość rodzinną do białego rana...więc w niedzielę będziemy z mężem regenerować siły...a wtedy to tylko łóżko i książka dla mnie.Zamieszczam zdjęcie hafcika...tytuł skarby plaży czy coś takiego....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz