tło

sobota, 1 września 2012

Nowa Zabawa

Po raz pierwszy będę uczestnikiem pewnej zabawy-PODAJ DALEJ-znacie?Zapewne większość blogowiczek wie o co biega
                                        ZASADY
Dla trzech pierwszych osób, które zostawią pod tym postem komentarz oraz wyrażą chęć udziału w zabawie, przygotuję ręcznie wykonane niespodzianki.
Prezenty dotrą do Was w ciągu roku.
Zapisując się do zabawy jednocześnie ogłaszacie identyczną zabawę na Waszym blogu.
Każda osoba może uczestniczyć trzy razy w takiej zabawie.
Ja uczestniczę  u Hanulka więc i taką samą zabawę ogłaszam u mnie.....mam nadzieje ze ktoś się zgłosi...:)

5 komentarzy:

  1. a ja trzecia :) zgłaszam się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przy okazji zapraszam do siebie na CANDY
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2012/09/candy-candy-candy-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny dziękuję wam za chęć udziału...a już myślałam że nikt się nie zgłosi.....:)..poproszę was o wasze adresy na :kasia180379@gmail.com

    OdpowiedzUsuń