tło

sobota, 31 sierpnia 2013

Zaszalałam zakupowo

Jak wiadomo zbliża się jesień,częściej więc będę miała czas na posiedzenie w fotelu i przy kawce podłubanie moimi rączkami.Ambicje to ja mam wyszyć aż 3 większe projekty...ale...nie zawsze moja chęć i czas podąża za ambicjami.Chcę wyszyć "Madame jesień" i kobietę tańcząca flamenco(na czarnej kanwie) jako prezent dla kuzynki na imieniny.Przyszła właścicielka posiada imię dość pospolite-Anna więc imieniny w lipcu...może zdążę :) Jej córcia w maju przystąpi do pierwszej Komunii św i z tej okazji mam zamiar wyszyć obrazek nawiązujący do tego wydarzenia.Dlatego też okupiłam się na zapas by nie mieć pretekstu do odkładania pracy...już mam wszystko tylko zaczynać.Zakupy to spore kupony kanwy białej i czarnej,mulina "ala " DMC kupiona na allegro.Już kilka razy nią wyszywałam i efekty są równie dobre jak oryginałem a cenowo korzystniejsza.Dwa tamborki mały,tamborko-ramka(świetny do małych prac) i duży do większych prac.Zawsze miałam pożyczony maminy wiec czas zakupić swój-dojrzałam do tej decyzji :).Oczywiście zestaw igieł do haftu-tych nigdy za wiele bo ciągle się gubią(przynajmniej mi),mały hafcik DMC,oraz 2 czułenka do frywolitki-tych tak samo jak koszyków wiklinowych mam zawsze zbyt mało :) Myślę że niedługo pokarze wam już pierwsze efekty pracy.

1 komentarz: