tło

sobota, 22 października 2011

Metryczka


Już ponad miesiąc temu moi dwaj bratankowie zostali ochrzczeni a ja dopiero teraz wkładam zdjęcie ukończonej dla nich metryczki.Niestety ciągłe wyjazdy i inne nie cierpiące zwłoki zajęcia pochłaniały mnie tak bardzo iż nie zaglądałam ty ostatnio.Obecnie mój czas dzielę pomiędzy dom,ogród i wyjazdy głównie do szpitala do mojej mamy.Zaczęłam trochę szydełkować aniołkowe głowy z których potem powstaną frywolitkowe anioły na choinkę.Ciągnie mnie jednak teraz też do haftowania,pomyślałam że wyhaftuje koleżance mojej córeczki(ma ona 31 grudnia urodziny)zakładeczkę do książki z misiem TT wyglądającym zza drzewa.Wzór znalazłam ale jest on tak rozmazany że nieczytelny...szukam innego jakby ktoś miał czytelny wzór takiego miśka poproszę o podzielenie się.Oto zdjęcia skończonego dzieła...też misie zresztą...trochę zmieniłam niż na wzorze..z lenistwa....

2 komentarze:

  1. Śliczna metryczka i fajna pamiątka :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo slodka i sliczna ta metryczka.
    Serdecznie pozdrawiam ,zycze duzo zdrowia Twojej mamusi

    OdpowiedzUsuń