tło

piątek, 21 stycznia 2011

Szydełkowe zmagania

Jakiś czas temu pisałam że nie mogę dokończyć zaczętej już dawno temu serwetki....Niestety zbrakło mi kordonka a nie mogłam w żadnej znajomej pasmanterii poszukać.Dałam też ogłoszenie na forum" nasze hobby"jeśli ktoś nie zna-zapraszam Tutaj.Od zanjomej z tego forum dowiedziałam się że już nie produkują  tego kordonka-a był to kordonek z Aniluxu z Jeleniej Góry..Wczoraj przy okazji załatwiania pewnych spraw służbowych wstąpiłam z mężem do pewnej nieznanej mi pasmanterii i o dziwo mieli tam ten kordonek...Oczywiście zaraz kupiłam w ilości 5 szt..a oprócz tego jeszcze kilka innych rzeczy...oto one

3 komentarze:

  1. No i proszę :) Kordonek czekał na Ciebie ;)))A myszki ślicznie Ci wyszły ! Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jestem ciekawa tych serwetek :)) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. no widzisz tyle czasu warto było czekac aby serwetkę dokończyć

    OdpowiedzUsuń